24 Şubat 2012 Cuma

Gelin ayakkabısı


Evlilik tarihine kadar nereden baksan önümüzde 9 ay var. Ama detaycı bir insan olduğum için her şeyi didik didik araştırıyorum. Bir küçük not defteri edindim ve her daim yanımda taşıyorum, gözüme çarpan bir şey olursa açıp hemen not ediyorum. Gelinlik altına giyilen ayakkabı da önemli bir detay olsa gerek. Ara sıra denk gelince bakıyordum, kim neler üretmiş, nasıl seçim yapılırmış. Rahat olsun, topuklu ayakkabı giyemiyorsanız topuksuz olsun, ayak ağrısı yapmasın gibi öneriler tamam. Tamam da hepimizin derdi görsellik değilmi allah aşkına. Ayak ağrısı çekmeden günü kapatan bir gelin gösterin bana gidip elini öpeyim. Neden o ağrı çekilir? Çünkü ayakkabının görünüşü güzelse alır çıkarız da ondan, 5 nokta ortopedik taban desteğini dinleyen olmaz.
Sanırım ben bugün ayakkabımı seçeceğim markaya karar verdim. NR.39. Daha önce hiç böyle güzel tasarımlar görmemiştim gelinlik için ama aklımda hep tül bağcıklı ayakkabı vardı. Bulamasam da yaptırmayı kafama koymuştum. neyse ki yapmışlar sağolsunlar. Şunların güzelliğine bakar mısınız

 




Bu ihtiyacını yakın zamanda karşılaması gereken varsa NR.39 bugün Markafoni'de indirimde üstelik. Ayak numaranızdan da eminseniz kaçırmayın derim. Ben daha gelinlik modeline bile karar veremedim ama ayaklarım 39-40 arasında gidip gelmese bunlardan birini sepete indirmiştim bugün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder