3 Nisan 2012 Salı

Araştırmacı gazeteci

İşin kokusu ortaya çıktı gençler. Limango'dan yaptığım alışverişlerin ikisinde de benzer sorunlar yaşayınca bu işi bir deşeyim dedim. Öncelikle belirtmek isterim ki hatalı nevresimi değiştirmediler. "Tedarikçi ile görüştük, ellerinde bu üründen yokmuş, paranızı iade ediyoruz" dediler ve nitekim 1 gün içinde iade ettiler. Lakin bu defa işin peşini bırakmadım. Evvela açtım Madame Coco web sayfasını, baktım aynı ürün satışta var, saniye beklemeden aradım ve detaylıca anlattım başıma gelen olayı ve Limango'yla yazışmamı. Konuştuğum kişi dedi ki bize bu konuyla ilgili dönüş yapmadılar, ayrıca ne bu, ne de başka bir ürün için değişiklik talebinde bulunmadılar, sorsalar hemen değiştirirdik, aynı üründen depomuzda gırla var.

Şimdi eğer ben bu konuyu olduğu gibi bıraksaydım aklıma 2 seçenek gelirdi;
1- Madame Coco elinde kalan üretim hatalı ürünleri bu şekilde indirim kisvesi altında ya tutarsa diye göneriyor demek ki. Bir daha hayatta alışveriş yapmam.
2- Demek ki Madame Coco stoklarında adam akıllı ürün yok. Bir daha hayatta alışveriş yapmam.

Görünen o ki tüm suç Madame Coco'da, ama hiç de öyle değil. Ben Limango'ya mailimde dedim ki " Bakın siz böyle -Görüştük, ellerinde yok- deyince benim aklıma sadece adamların kaliteli ürün yapamadığı geliyor. Oysa aynı ürün şu an kendi sitelerinde satılıyor, demek ki stoklarında var ama kalitesiz olduğu için değiştirme gereği durmuyorlar. siz böyle yapınca adamların markalarına zarar veriyorsunuz. Görüştüğünüzden emin misiniz?" Bu mailime karşılık gelen yanıt çok ilginç; "Kendileri stoklu çalışıyor olabilir, bu nedenle istediğiniz ürün de ellerinde olmayabilir". OLMAYABİLİR??? İşte Madame Coco'yla hiç görüşmedikleri böylece ortaya çıkmış oldu.
Buna karşılık Madame Coco yetkilisi bana dedi ki " Biz onlara kampanya için mesela her üründen 10 tane veririz diyoruz ve siparişlerine göre de gönderiyoruz. Onlar ürünü sattıktan sonra değişim için herhangi biri geldiğinde sadece kendi satış rakamlarına bakıp (eğer 10 ürün de satıldıysa) kontrol ettik yokmuş diyor olabilirler size" OLABİLİRLER!! =) Neyse hiç değilse bu seferki ihtimal yermek için değil korumak için söylendi.

SONUÇ: Limango'dan alışveriş yaparken her zaman bu ihtimalin olduğunu unutmayınız. Ürün hatalıysa iade! Başka şansınız yok. Bu nedenle ben ikinci bir emre kadar Limango'dan alışverişi durdurdum. Hadi parasını zamanını geçtim diyelim, benim sipariş ettiğim ürüne gönülden bağlanan bir yapım olduğu için, değişim yerine iadeyle karşılaşınca çok bozuluyorum. Sonra yatıp kalkıp çaydanlık, nevresim düşünüyorum. Ayrıca listemde bulunan ürünlerin bütçeleri belli başlı aylara ayrıldığı için bu gibi iade durumlarında bütçe hesabı da şaşıyor.
Bu nevresime de yürekten bağlandığım için hiiiiiç bu yaşadıklarımdan ders çıkarmadan direk Madame Coco web sayfasından alacağım. Çaydanlık aramalarına ise heyecanla devam ediyorum :-)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder