7 Mart 2012 Çarşamba

Madame Coco

Birikmekte olan eşyalarımıza Madame Coco'dan bir adet battaniye ve bir adet nevresim eklemenin haklı gururunu yaşamaktayım. Şubat başında limango.com'da Madame Coco kampanyası dikkatimi çekmişti. İzmir'imizde henüz bulunmayan bu markanın ürünlerini yakından hiç görmemiş de olsam renk ve desenleri gönlümü fethettiği için siparişi verdim.
Battaniye bir evin olmazsa olmazlarındandır. Gel gelelim şu battaniye konusunda zevksizlikten kırılıyoruz. Adeta değiştirilemez bir kural var battaniye konusunda "Battaniye Kahverengi Olur!". Bir yüzünde koyu üstüne açık kahve, arkasını çevirdin mi hooop aynı desen açık üstüne koyu kahve, bitti gitti. Son yıllarda bu renk konusundan benim gibi başkaları da sıkılmış olacak ki konuya el attılar. Attılar atmasına da bu defa da geometrik desenli, simli eflatunlar, cart yeşiller girdi işin içine, durum daha da vahim bi hal aldı. Kafamdaki rengi bir türlü bulamamıştım ki Madame Coco bana işte bu noktada yardım elini uzattı, şunu aldım ben de;
Mürdüm olarak satılan rengi bu. Aslında internetteki renk bihayli koyu mürdüm gibi ama aslında öyle değilmiş. Memnun oldum ben bu duruma, soluk mürdüm gibi, pek bi hoş. Nevresimlerimin her biri çiçekli olduğu için de bu düz renk battaniye uygun olur diye düşündüm. Bu benim aldığım %100 polyester, böyle yumuşacık, peluş ayıcık gibi ve hafif. Ben üzerimde tır varmış gibi hissetmeden uyuyamam, ağır battaniye isterim diyen varsa bunu almasını tavsiye etmem. Bir de bunun %60 pamuk, %33 akrilik, %7 polyester olanı var, renkleri aynı. Şahsen ondan da bir adet almayı düşünmüyor değilim. Bu arada, ürünleri indirimli olarak kendi sitelerinde de satılıyor, şuradan ulaşıp illa indirim sitelerinde satışa çıkmasını beklemeden alabilirsiniz.
Hazır batttaniye alırken bir de nevresim ekledim siparişime.Nevresim de şöyle;

Uzun zamandır bakarak olduğum "Toile de Jouy" desenli nevresimi bulunca kaçırmak olmazdı tabii. Nevresim, 2 yastık kılıfıyla birlikte geliyor, her nedense içinde çarşaf yok. Tam rengini görmeden karar veremediğim için çarşafını sipariş etmedim, daha sonra bir çarşaf alırım diye düşündüm. Bu durumdan aslında biraz şikayetçiyim, fiyatını ona göre arttırıp uygun bir çarşafı kendileri ekleseler pek makbule geçerdi. Şimdi işin yoksa koy çantaya nevresimi, kapı kapı uygun çarşaf ara. Neyse.
Her iki ürün de fotoğraflarda gördüğünüz şekilde elime ulaştı. Bu nedenle hediye etmek için de çok uygun olduğunu düşünüyorum. Ama kendinize - sonra kullanmak üzere - aldıysanız, pamuklara sarıp kaldırmadan bir açıp bakmakta yarar var. Bu arada Madame Coco nevresimleriyle yorgan yerleştirme derdine son verme iddiasında. Detaylarını web sitelerinde anlatmışlar oradan bakabilirsiniz. Ben henüz denemediğim için bu konuda bir yorum yapamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder